ALTIN 507,39
DOLAR 8,4047
EURO 10,1808
BIST 1.461
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 27 °C
Parçalı Bulutlu

e-Faturaya Geçiş İşlemleri Hakkında

03.06.2021
3.568
A+
A-
e-Faturaya Geçiş İşlemleri Hakkında

Değerli Üye Meslektaşlarımız,

Daha önceki duyurumuzda Optisyenlik müesseselerinin (Sosyal Güvenlik Kurumu ile sözleşme imzalayan) 01 Temmuz 2021 tarihinden itibaren e-Fatura uygulamasına geçeceklerini ve bununla ilgili gerekli çalışmaları yaparak piyasa şartlarına göre üyelerimizi çok daha avantajlı şartlarla entegratör anlaşması yapacağımızı duyurmuştuk.
Önceki duyuruya gitmek için tıklayınız.

Yapılan çalışmalar neticesinde Kolaysoft Teknoloji firması ile anlaşmaya varılmış olup;

  • Birliğimizin katkılarıyla 2021 yılı boyunca üyelerimize herhangi bir kontör ücreti yansıtılmayacaktır. Bu doğrultuda başvuru işlemlerinizi son güne bırakmadan aşağıda bahsedildiği şekilde ivedilikle e-imza ya da mali mühür edinmeniz önem arz etmektedir.
    • Şahıs firmalarının e-imza almaları gerekmektedir.
      e-imza sahibi olanların geçerlilik süresini kontrol etmesi, süresi bitmiş olan e-imzaların yenilenmesi gerekmektedir.
    • Şirketlerin mali mühür almaları gerekmektedir.
      Mali mühür için aşağıda yer alan link üzerinden şirket adına imza sirkülerinde adı geçen yetkili kişi adına başvuru yapılacaktır. Çok şubeli olan işletmelerin 1 adet mali mühür alması yeterli olacaktır.
      https://mportal.kamusm.gov.tr/bp/edf.go
      Mali mühür başvurusu için aşağıda yer alan videodan destek alarak yapabilirsiniz.
    • Adi ortaklık olan firmalar mali mühür başvurularını aşağıda yer alan evraklar ile birlikte yazı olarak yapmalıdırlar.
      Evrakların gönderileceği adres: Gelir İdaresi Başkanlığı (Denetim ve Uyum Yönetimi Daire Başkanlığı (33. Müdürlük)
      Yeni Ziraat Mah. Etlik Cad. No: 16 06110 Dışkapı/ANKARA
      • Adi Ortaklık Sözleşmesinin noter onaylı örneği,
      • Başvuru formuna şirket adına imza atan kişi veya kişilerin yetkili olduğunu gösteren şirket imza sirkülerinin noter onaylı örneği
      • “Mali Mühür Başvuru Formu ve Taahhütnamesi”nin doldurulmuş hali (imzalı, kaşeli), (ortaklığın vergi numarası ve ortaklık sözleşmesinde yazılı olan ünvan bilgisi yazılmalıdır)
      • “Elektronik Mali Mühür Sertifika Sahibi Taahhütnamesi” nin imzalı aslı,
  • Kontör birim fiyatı: 0,085₺ olarak ihtiyaç duyduğunuz zaman minimum 100 adet maksimum 10.000 adet kontör satın alabilecek ve bu kontörler için herhangi bir kullanım süre kısıtlaması olmayacaktır.
    (Örnek: 1.000 Kontör = 85₺)
  • Sadece üyelerimize özel 0850 259 9606 numaralı müşteri hizmetleri hattı üzerinden 7/24 optisyenlik müesseseleri mevzuatlarına hakim olarak yetiştirilmiş çağrı merkezi personelinden ücretsiz hizmet alabileceksiniz.
  • Sene sonu itibariyle geçiş yapmamız gereken e-Defter için 2022 yılında herhangi bir ücret alınmayacak olup 2023 yılı ve sonrasında da üyelerimizin faydalanabileceği piyasadan çok daha avantajlı fiyatlar sağlanacaktır.
  • Mağazalarında herhangi bir stok/müşteri takip programı kullan üyelerin yazılım firmaları ile görüşüp Kolaysoft Teknoloji firmasının sağlayacağı ücretsiz entegrasyon hizmeti ile kolaylıkla dahil olmaları sağlanacaktır. Mağazasında program kullanmayan üyeler portal üzerinden e-fatura işlemlerini ücretsiz olarak yapabileceklerdir.

.


BAŞVURU İŞLEMLERİ

e-imza veya mali mühür edindikten sonra başvuru için;
https://efatura.ogo.org.tr/ogo-home

Başvuru işlem adımları için aşağıda yer alan videodan destek alabilirsiniz.

…..


ENTEGRATÖR DEĞİŞİM İŞLEMLERİ

Başka bir firmadan e-fatura hizmeti alıp Kolaysoft’a geçmek isteyen müesseseler eski entegratörü iptal etmeden mevcut tüm fatura bilgilerini XML dosyası olarak kaydetmeli ve diğer işlem adımları için 0850 259 9606 numaralı müşteri hizmetleri ile iletişime geçmelidir.


e-FATURA DÜZENLEME İŞLEMLERİ

Kolaysoft Teknoloji firmasının Optisyenlik Müesseselerine özel hazırladığı Sosyal Güvenlik Kurumu’na e-fatura düzenleme işlemlerini kolaylaştıran ve genel olarak e-fatura işlemleri yürüteceğimiz portalı aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz.


E-BULUŞMALAR

e-Faturaya geçiş süreci ile alakalı Kolaysoft firma yetkilileri ve konunun uzmanları tarafından üyelerimiz için 6 Haziran Pazar günü saat 16:00’da zoom üzerinden sorularınıza cevap alabileceğiniz “E-Buluşmalar” bilgilendirme toplantısı düzenlenecektir.
Link;
https://us02web.zoom.us/j/85408340237?pwd=RnBYdExlcWU3R1Y3WUw3TjNaVFZOdz09
Şifre: 828936

Bilgilerinize,

BİR YORUM YAZIN
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.

WhatsApp İletişim
İstanbul Optisyen-Gözlükçüler Odası
İstanbul Optisyen-Gözlükçüler Odası Whatsapp İletişim Hattı