Dönem Sonu İşlemleri İle İlgili Hatırlatmalar

Değerli Üye Meslektaşlarımız,
Fatura ve eki belgelerin taranarak sisteme yüklenmesi uygulamasında evrakların eksik veya hatalı şekilde yüklenmesi, dönem sonu evraklarının Kuruma eksik teslim edilmesi aksaklıklara sebebiyet vermektedir. Üyelerimizin aşağıda yer alan hususlara dikkat etmesi önem arz etmektedir.
DÖNEM SONU İŞLEMLERİ
Dönem sonu işlemi yapmadan önce;
“Kağıt Reçete” seçeneğinden manuel reçetelerin ön yüzü, arka yüzü (kaşeli-imzalı), “Diğer” seçeneğinden de reçete dökümü dosyasının pdf olarak yüklenmesi gerekmektedir.
Dönem sonu işlemi yaptıktan sonra;
İlgili döneme ait “Fatura ve Eki Belgeler” butonundan fatura, icmal listesi ve dönem sonu dilekçesi kaşeli-imzalı olarak yüklenmelidir.
Dönem sonu işlemi yapıldıktan sonra sistem tarafından tanımlanan referans numarası, düzenlenen e-faturalarda “Dosya No” kısmına mutlaka yazılmalıdır.
Kullandığınız e-fatura sisteminde “Dosya No” kısmı yer almıyorsa referans numarası “Açıklama” kısmına yazılabilir.
Kolaysoft portalda referans numarası otomatik olarak tanımlanmaktadır.
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU’ NA EVRAK TESLİMİ
A4 boyutunda bir zarfın ön yüzüne gerekli bilgiler yazılarak, arka yüzüne şeffaf dosya içinde 2 nüsha “Dönem Sonu Dilekçesi”, zarf içerisine de 2’şer nüsha dönem sonu dilekçesi, icmal listesi ve e-fatura çıktısı eklenmelidir.
Dönem sonu evraklarının tesliminde evrak kayıt örneği almak istemeyen üyelerimizin, zarf üzerine 1 nüsha “Dönem Sonu Dilekçesi” eklemesi yeterli olacaktır.
Bilgilerinize,






